08 januari 2007

En smart tjej från Bollnäs

I kväll var Victoria Silvstedt hos Fredrik och Filip i Ett Herrans Liv. Och visst, hon har väl inte alla hjärnceller på rätt plats, men även om hon inte så intelligent verkar hon faktiskt ganska smart. Åtminstone smartare än jag trodde. Och säkert mycket smartare än jag är. Jag menar: hon har säkert uppfyllt betydligt fler av sina drömmar än vad jag gjort. Och åstadkommit mer med sitt liv än vad jag gjort.

Och jag menar faktiskt det utan att vara bitter. Jag bara konstaterar.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag tycker Silvstedt är underbar och har så tyckt sedan dag ett. Jag lovar att hon är minst lika smart som alla andra. Lite roligare bara.

tis jan. 09, 08:24:00 fm  
Blogger Oswald sa...

Filip: "Har du någonsin funderat på att ta livet av dig?"
Viktoria: "Nej, tyvärr..."

tis jan. 09, 09:56:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Hahaa, Ossy, det missade jag. Måste se reprisen på lördag.

tis jan. 09, 10:47:00 fm  
Blogger Aronson sa...

He he. Jag tror inte hon menade riktigt så...

tis jan. 09, 11:27:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida