22 december 2006

Shitty kväll

Fan vilken tråkig kväll. Det började med att jag skulle shoppa efter jobbet, men fick något blodsockerfall så jag blev jävligt irriterad på allt och alla. Dessutom var det fullt av folk precis överallt!

Sen hem till ensamheten. Och inget på tv. Bloggen funkade inte (förrän nu), nätet är seeeegt som fan. Inga roliga flirtar på qx. Öppnade en flaska vin men vinet var surt. Ingen hemma att ringa till. För trött för att läsa eller bege mig ut.

Dessutom känner jag en förkylning på gång.

Enda ljusglimten har Kimman varit...

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Blodsockerfall? Kallas det inte "julefrid"? Symtomen verkar bekanta... O du kan ju ringa mig! Nya mobilen funkar igen! :-)

fre dec. 22, 10:06:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Du är en ljusglimt, honey :)
Och nätet verkar ju segt i hela Stockholm. Galet.

fre dec. 22, 10:44:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Du verkar behöva en KRAM!

fre dec. 22, 11:15:00 em  
Blogger Aronson sa...

Tack, tack, tack!

=)

fre dec. 22, 11:37:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida