10 december 2006

Lördagkväll hos Aronson

Kärran har varit här i kväll. Vi fixade mat och har sedan suttit och pratat och druckit och ätit - alldeles för mycket onyttigheter. Jag hade köpt nötter och mörk choklad. Och Kärran hade dessutom med sig några skorpor, typ, som hon bakat. Med saffran i - jättegoda. Och vin och glögg blev det. Men jag känner mig inte särskilt påverkad ändå. Vi får väl se i morgon...

Och trevligt hade vi.

Jag var tidigare i dag jäkligt sugen på att gå ut i kväll, men Kärran ville inte, så vi satt bara hemma i stället. Och det är jag ganska glad för nu; jag känner mig trött. Å andra sidan, hade vi bestämt oss för att gå ut, hade man säkert anpassat sig till det också.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag och många med mig vill att du börjar bildblogga mer. Vi vill SE dina eskapader, ditt hem och allt annat.

sön dec. 10, 10:09:00 fm  
Blogger Aronson sa...

"Många med mig"? Vilka är det?

;-)

sön dec. 10, 10:20:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Som vanligt är det bara jag som säger det men jag har en känsla av att det gäller 9/10 av dina läsare!
Sen gäller det så klart alla mina kamrater som vill på "supé hos Aronson"... Vad det nu betyder.

sön dec. 10, 10:39:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Kom du på ett prefix?

sön dec. 10, 11:18:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Supé-Aronson känns givet.
:D

sön dec. 10, 12:04:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida