30 september 2006

Träning och kändisspotting

I morse var jag och styrketränade och därefter på mitt andra aerobicspass för terminen. Det gick lite bättre i dag än senast, även om jag fortfarande känner mig som en elefant...

Och Lil Terselius var där också. Och av någon anledning kändes det viktigt för mig att hon skulle tycka att jag var duktig. Fan så fånig man kan bli...

Efter träningen gick jag till Kalori och åt. Kalori är ett slags snabbmatställe fast med nyttig mat. Jag tycker maten är god så jag går dit emellanåt. Men det är två saker jag inte gillar med dem. För det första är de väldigt dåliga på att torka av bord och golv, så det kan kännas lite äckligt emellanåt att äta där. Och för det andra är det så mörkt där. Deras lampor är riktigt svaga, så det är svårt att läsa medan man äter...

Och på vägen hem mötte jag "Lelle Printer". Han gick vääääldigt långsamt. Det såg inte alls bekvämt ut. Stackaren...

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Har aldrig testat Kalori men gör det nog snart i och med att det ligger tvärs över gatan från jobbet.

lör sep. 30, 04:46:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida